24 Април 2024, 23:32 Днес (12) | Вчера (6)

Двойно по-малко българи предпочитат мобилното банкиране пред това в офисите

14 Юни 2016 16:58 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 14 юни 2016, 17:01

Клиентите в България все още основно наблягат на офиси и на продукти и услуги

Не можем да очакваме хора, които живеят, пътуват, запознават се и си купуват всичко друго по интернет, да правят единствено банкирането по различен начин - това каза банкерът Петър Андронов в коментар на изследване, че дори хората над 60 години масово използват интернет банкиране, предаде БНР. "Една информация от банките-флагман на скандинавското банкиране и изобщо на световното банкиране за това какво се е случило в рамките на 5 години с електронните и ръчни разплащателни операции – през 2010-та почти всички операции се вършат ръчно, а през 2016-та разликата е 10 пъти в полза на мобилните операции и разплащания", посочи Андронов.

Клиентите в България все още основно наблягат на офиси и на продукти и услуги, обясни Петя Димитрова, изпълнителен директор на една от най-големите банки у нас.

Далеч по-малко те наблягат на мобилното банкиране, като почти два пъти в разликата, подчерта тя. Това сочат в същността данните от проведено във въпросната банка проучване през миналия месец.

Въпреки това плащането на сметките чрез едно натискане на бутон или чрез мобилен телефон не е невъзможно да се случи и в България, тъй като все повече клиенти на банките са от т.нар. "интернет поколение".

Където и да се намирате – във всяка точка на света, да може да се обслужвате и да избирате съответното решение, което Ви е най-важно във ситуацията, обобщи тяхната потребност Петя Димитрова.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 24 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8323
GBP 2.4796 2.4887 2.2729
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив