25 Април 2024, 04:32 Днес (0) | Вчера (12)

Коя е най-добрата банка в банкирането на дребно у нас?

10 Юли 2019 12:33 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 10 юли 2019, 12:16

Признанието е от World Finance Magazine

Пощенска банка за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от конкурса World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine – авторитетно издание, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика.
Признанието е за иновативния и устойчив модел на банкиране на дребно на Пощенска банка, разработените от нея модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа в цялата страна, алтернативни канали за комуникация и многобройни възможности за професионална финансова консултация от нейните експерти.
"Приемаме високата и обективна оценка от World Finance Magazine като поредно доказателство, че се развиваме в правилната посока, за да бъдем още по-добри за нашите клиенти. Стратегията ни е да сме близо до тях, за да им предложим персонализиран подход и индивидуални решения, които отговарят конкретно на техните потребности. Иновациите са нашето най-конкурентно предимство – въвеждаме нова концепция за клоновете ни, които стават все "по-дигитални", със зони за самообслужване и разнообразни възможности за консултация, надграждаме дигиталните си канали за банкиране, пускаме иновативни продукти и услуги, като първия банков кредитен чатбот EVA и др. Те, в съчетание с отличното ни обслужване, предоставят на потребителите уникално изживяване, което е отчетено и в класацията на World Finance Magazine", коментират от Пощенска банка.

През 2018 г. Пощенска банка отчита около 40% ръст в продажбите на жилищни и потребителски кредити, като кредитният ѝ портфейл към граждани и домакинства за миналата година се повишава с 212 млн. лв. Реализиран е и ръст на годишна база в продажбите на кредитни карти над 30%, като в допълнение сериозно се повишава честотата на използването им. Клиентите на банката с кредитни карти получават висока добавена стойност – чрез програмата "Моите награди" (My Rewards), по която са раздадени близо 2 милиона лева под формата на парични награди, както и с достъп до атрактивни допълнителни предложения и партньорства.

Тенденцията дигиталните канали на банката да бъдат предпочитаният начин за извършване на ежедневни банкови операции продължава. Все повече клиенти използват смартфоните си, за да банкират активно. Над 74% е ръстът на потребителите, които се възползват от предимствата на мобилното банкиране (m-Postbank), а трансакциите през този канал нарастват със 105% на годишна база.

През 2019 г. е стартиран процес на цялостна промяна на концепцията на широката клонова мрежа на Пощенска банка, чиито офиси стават "по-дигитални".

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 24 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8323
GBP 2.4796 2.4887 2.2729
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив