това става чрез онлайн платформа
НАП предлага услуга за видео жестов превод чрез онлайн платформа за предоставяне на равен достъп до услугите на Агенцията за граждани с увреден слух.
НАП дава възможност на хората с увреден слух да подобрят комуникацията си със служителите в салоните за обслужване на клиенти, които са обозначени със стикери. Осигурява се достъп до жестов
превод в момента на посещението им на гишето. С помощта на таблети се осъществява видео и гласова връзка с кол центъра за превод. По този начин служителите на НАП могат да чуват
превода, а клиентът с увреден слух да вижда преводача на екран. Комуникацията ще се осъществява в реално време с помощта на квалифицирани жестови преводачи. Очаква се нововъведението значително да
подобри обслужването на хората, за които жестовият език е основна форма на комуникация.
"Независимо, че главният ни фокус остават електронните комуникации и е-услугите, продължаваме да усъвършенстваме взаимодействието "лице в лице" в офисите на НАП. За нас е важно да осигурим равен
достъп и качествена услуга за хората с увреден слух", каза по повод нововъведението директорът на дирекция "Обслужване" в НАП Боряна Георгиева.
Видео за новата услуга може да бъде видяно ТУК.