Офертата се казва „Харесай, за да спестиш” и цели да привлече по-голяма клиентела, като използва социалната мрежа
Базираната в Тексас застрахователна компания прави отстъпка от десет процента за автомобилните застраховки на клиенти, които харесват страницата на компанията във Фейсбук, съобщи „Иншурънс джърнъл”.
Офертата се казва „Харесай, за да спестиш” и цели да привлече по-голяма клиентела, като използва социалната мрежа.
Според социална медийна компания анализи Socialbakers, Тексас е вторият щат в САЩ по брой на Фейсбук потребители – близо 13 млн., от които 4 млн. в Далас, Сан Антонио и Хюстън.
Отстъпката е в допълнение към различни други отстъпки, които предлага на Esurance, посочва още изданието.
Компанията е подразделение на един от големите играчи в САЩ – Allstate.