29 Март 2024, 09:50 Днес (1) | Вчера (11)

Роботизиран превод на входящите запитвания спестява по 8 минути на служителите

09 Август 2019 09:33 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 9 август 2019, 09:10

През 2020 г. 40% от големите компании по света ще имат роботизирана автоматизация на процесите

От ключово значение за растежа на всеки един бизнес e повишаването на ефективността и осигуряването на гъвкави решения при разработката и доставянето на продукти и услуги. През 2019 г. сред 10-те най-големи предизвикателства пред развиващите се компании са именно внедряването на нови технологии и иновации, както и подобряването на клиентското обслужване. Потребителите стават все по-информирани и все по-изискващи от компаниите, на които са клиенти. Какъв е отговорът на бизнесите?

Роботизирана Автоматизация на Процеси (Robotics Process Automation)
RPA е сред най-бързо развиващите се индустрии в световен мащаб именно защото дава решения на някои от най-сериозните проблеми на повечето големи бизнеси. Автоматизацията на различни процеси чрез софтуер елиминира нуждата някои често повтарящи се рутинни задачи да бъдат извършвани "на ръка" от служителите, като им позволява да се концентрират върху по-важни и стойностни процеси. Според Gartner, през 2020 г. 40% от големите компании по света вече ще имат внедрен такъв софтуер, който ще работи за оптимизацията на работния процес. В някои индустрии дялът на организациите, вече използващи RPA, е доста по-значителен. 

RPA на практика: MIA Lab изцяло автоматизира обработването на заявки, получени по имейл
В стремежа си да оптимизира работния процес, екипът на Модис България през 2017 г. създава Modis Innovation & Automation Lab – проект, който цели разработката на иновативни решения за автоматизация на задачи, извършвани от служители. Голяма част от екипа на Модис работи с крайни клиенти на международни компании, които отправят своите запитвания и сигнали на различни езици. Във всеки един случай служителите трябва да преведат получения имейл на английски език, който е официален за компанията. При огромния брой входящи сигнали и запитвания такъв тип задача, извършвана ръчно, би затруднила и забавила процеса по обслужване на крайния клиент. От друга страна, част от тези заявки са винаги изпращани към едни и същи групи, които ги разрешават. Ето защо казусът е адресиран към MIA Lab. Екипът нa MIA Lab интегрира няколко решения, които взаимодействат помежду си, за да автоматизират превода на входящите запитвания и обработката на сигнали от крайни клиенти. На първо място, заявката се входира в съответната система за регистрирация. По време на създаването, решението изпраща заявка за превод и само за 2 секунди текстът бива качествено и точно преведен на английски език. След това, трето интегрирано решение проверява дали съответната заявка може да бъде автоматично изпратена на съответния екип за обработка. Тези решения спестяват на служителите време и усилия за извършването на повтарящи се задачи, което повишава тяхната продуктивност и понижава времето за обслужване на всеки един клиент. "Благодарение на конкретно тази разработка, спестихме средно по 8 минути работа на своите колеги за всяко едно запитване”, коментира Иван Баев, Director SOW and New Offerings в Модис България и един от основателите на MIA Lab.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 28 Март 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8082
GBP 2.4796 2.4887 2.2803
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив