24 Февруари 2019, 05:49 Днес (0) | Вчера (0)

Алианц Банк България с проект за цялостна дигитална трансформация

17 Януари 2019 09:20 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 17 януари 2019, 09:12

Очаква се първите резултати да бъдат налице още в края на този година

Алианц Банк България стартира проект за цялостна дигитална трансформация, която ще помогне на финансовата институция да отговори на актуалните очаквания на клиентите. Проектът ще се изпълнява в партньорство със Софтуер Груп, глобална технологична компания с централа в София, като ще бъде внедряван поетапно в рамките на две години и половина. Очаква се първите резултати да бъдат налице още в края на 2019 г.


Внедряване на дигитална банкова платформа, която да се използва от клиенти и служители, автоматизиране и дигитализиране на процесите по отпускане на кредити и агентско банкиране, както и единен портал за управление на лични данни – това са част от решенията, които ще бъдат реализирани. Ще бъде разработено приложение, чрез което крайните потребители ще могат да управляват личните си финанси. Клиентските услуги на банката ще бъдат подпомагани от чат бот, който да предоставя възможности за самообслужване, спестявайки време и осигурявайки удобство на потребителите.

"За нас е изключително важно да отговорим на нуждите на модерните хора, които са все по-информирани и имат все по-високи изисквания към компаниите, чиито услуги ползват. Наш приоритет е да предложим на клиентите си съвременно дигитално обслужване с фокус към бързината, качеството и индивидуалния подход. Разработването и внедряването на новата дигитална платформа е част от стратегията на Алианц България за дигитална трансформация и ще осигури изцяло ново и подобрено клиентско преживяване", каза Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България.

Новата платформа ще предостави дигитални канали, които да подпомогнат по-лесния достъп до финансовите услуги на банката, намаляването на оперативните разходи, преминаването към изцяло дигитални процеси без необходимост от хартия, както и осигуряването на по-качествено клиентско обслужване онлайн и офлайн.

Според проучване на Еrnst & Young България, което проследява доверието на висшия банков мениджмънт към икономиката, банките и банковата система през 2018 година, 100% от банките в България посочват оптимизирането на процесите като един от най-важните приоритети за тяхната институция. Те определят като приоритет също така и инвестицията в технологии за подобряване на обслужването на клиенти.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:11 21 Февруари 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7244
GBP 2.4796 2.4887 2.2495
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив