23 Декември 2024, 19:50 Днес (1) | Вчера (0)

Апликацията EVA Postbank дава отговор на въпроси за придобиването на Банка Пиреос България

18 Септември 2019 15:33 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 18 септември 2019, 16:15

EVA Postbank е и първото банково приложение у нас с функция „live chat“ – бърза връзка с експерт на банката директно през телефона

EVA Postbank е първото мобилно банково приложение у нас с функция "live chat", създадено специално по повод придобиването на Банка Пиреос България, в полза както на клиентите от Банка Пиреос в процеса на присъединяване, така и на настоящите клиенти на Пощенска банка. EVA Postbank e виртуален съветник, който живее в телефона на клиента и може да съдейства с отговори на най-често срещаните въпроси по ползването на продукти и услуги от банката, въпроси, свързани с обединението на двете банки, локация на най-близки офиси и банкомати и много други. За повече информация и допълнителна консултация ЕVA Postbank насочва клиентите да се свържат с експерт от банката, посредством функцията "live chat".
"В момента сме в процес на юридическо и оперативно обединение с Банка Пиреос България. Тази последна стъпка е важна не само за нас, но и за клиентите на Банка Пиреос. Точната и навременно предоставена информация за промените като цяло и по продуктите, които потребителите използват, е съществена част от нашите усилия да направим този процес по-улеснен и удобен за тях, а новото мобилно приложение EVA Postbank е един от инструментите, с които разполагаме. Чрез него те могат да намерят отговор на своите въпроси както за ежедневното си банкиране, така и за предстоящите промени за тях като клиенти на една по-голяма банкова институция", коментират от Пощенска банка.
EVA Postbank е комуникационен канал, чрез който клиентите на Банка Пиреос България ще могат по най-удобния и бърз за тях начин да се информират 24/7 за най-често задаваните въпроси – от промяна на IBAN, промени по продукти и услуги, до съвети за ежедневно банкиране.
"Анализът ни показа, че хората предпочитат да бъдат консултирани онлайн. През последните години в нашата банка двойно се увеличи съотношението на извършени операции в онлайн среда спрямо тези в клоновете. Затова през 2018 г. пуснахме първия банков кредитен чатбот у нас – EVA (Electronic Virtual Assistant), който предоставя полезна информация в приложението Facebook Messenger. Отчетохме средно на ден по повече от 100 разговора на потребители с чатбота EVA. Този тип виртуални асистенти са водещ избор за хората, които търсят бърз, лесен и неформален контакт с банката си 24/7. В крак с тенденцията за дигитализация на услугите и познавайки стила на нашите клиенти, въвеждаме мобилната апликация, която сме сигурни, че ще се превърне в техния персонален виртуален съветник. С приложението правим още една стъпка напред в желанието си да създадем нов стандарт на модерно и дигитално банково обслужване, залагайки на отличното клиентско изживяване", допълват още от Пощенска банка.
  Приложението EVA Postbank е създадено за смарт телефони с операционни системи Android и iOS и може да бъде изтеглено безплатно от Google Play и App Store.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 23 Декември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8824
GBP 2.4796 2.4887 2.3574
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив