18 Февруари 2020, 04:14 Днес (0) | Вчера (15)

Бионичният брокер – с потенциал да стане новият стандарт в застраховането

21 Март 2018 11:40 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 21 март 2018, 11:03

80% от компаниите вече използват или планират да внедрят чатботове към 2020 год.

застраховането през следващите няколко години. Това става ясно от отчет на британската консултантска компания Ernst & Young за интелектуалните виртуални помощници, чатботовете и техните аналози.
EY цитира данни от проучване, според което 80% от компаниите вече използват или планират да внедрят чатботове към 2020 год.  Застрахователните компании могат да използват тези цифрови инструменти за оптимизиране работата с клиент, увеличаване на доходите и намаляране на разходите, както и за повишаване нивото на управлението на рискове.
Търсенето на правилен чатбот, който отговаря на изискванията на застрахователната компания и на предпочитанията на клиентите, предполага някои проби и грешки, коментира  Джон МакКлелънд, основател на miBroker. Компанията му вече е проверила две итерации на чатове и планира да пусне трета. "Чатботът представлява по-високо ниво на обслужване в сравнение с традиционните брокери, за които това е много сложно, посочва той. Според разработчика, виртуалните помощници се създават не за да изключат напълно човека, а за да усилят ефективността на бизнеса.  "Създаването на бионичен брокер ще представлява още по-ефективното използване на чата" коментира още МакКлелънд.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив