19 Април 2021, 14:59 Днес (10) | Вчера (0)

Едва две застрахователни компании са сред 100-те най-популярните марки

03 Октомври 2012 14:16 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 3 октомври 2012, 15:09
allianz.com

Това са френската AXA и германския гигант Allianz, чиито марки поскъпват съответно с 1% и 16%, до 6.75 млрд. долара и 6.2 млрд. долара

 

Само две застрахователни компании успяха да влязат в класацията на 100-те най-популярни свeтовни марки за 2012 г., изготвяна от Interbrand. И това не е особено изненадващо – след кризата от 2008 г., финансовият сектор трудно защитава имиджа си.

Все пак, пет от дузината доставчици на финансови услуги, наредили се в топ 100, успяват да повишат стойността на бренда си. Сред тях са и застрахователите AXA и Allianz, чиито марки поскъпват съответно с 1% и 16%, до 6.75 млрд. долара и 6.2 млрд. долара.

Но макар че AXA се нарежда по-напред в класацията, на 58-мо място, тя прави крачка назад спрямо 53-то място през 2011 г., докато Allianz се изкачват от 67-мо на 62-ро. Други финансови компании, чиито бренд увеличава стойността си, са American Express, Morgan Stanley и Visa.

По-малко се цени името на J.P. Morgan, с понижение от 8%. При HSBC спадът е от 4%, при Goldman Sachs - 16%, Citi – 12%, Santander - 6% и Credit Suisse – 5%.

За пръв път в класацията, на 94-то място, се появяват MasterCard, чиито бренд се оценява на 3.9 млрд. долара.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив