18 Юли 2019, 07:59 Днес (0) | Вчера (14)

Започва информационна кампания за ключови моменти при тегленето на кредит

19 Април 2019 15:30 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 19 април 2019, 15:27

Отговорите на кредитните консултанти ще са по реални казуси при тегленето на ипотечен или потребителски кредит

Увеличеното търсене на кредити и все по-важната роля на кредитните консултанти, подпомагащи вземане на правилни решения, провокира екипа на една от компаниите в кредитното консултиране да започне онлайн кампания "Попитай кредитния консултант" с отговори на реални клиентски казуси. Кампанията ще стартира с кратки видеа, в които консултанти ще отговарят на често задавани от клиентите въпроси.
Отворена група във Facebook ще е на разположение на всеки, който иска да получи повече информация за ползата от услугите на кредитен консултант, както и от конкретните стъпки, които включват консултацията при теглене на кредит. Активиран е специален електронен адрес popitai@creditland.bg, който вече получава първите запитвания.
"Повечето потребители все още се притесняват от това, че услугата на кредитния консултант е безплатна и сякаш търсят уловки. – коментира Деян Василев, изпълнителен директор на Кредитланд и председател на Асоциацията на кредитните посредници в България. – Истината е, че стойността на услугата се заплаща от кредитора, като възнаграждението... не оскъпява продукта за клиента, дори напротив – поради нашите дългогодишни партньорски отношения и многото ни клиенти, при определени условия можем да договорим индивидуална оферта, по-добра от стандартните. Получаваме и много конкретни казуси, на които отговаряме индивидуално. Вярваме обаче, че има още много хора, които имат подобни въпроси, но не са ги задали. Стартирайки тази информационна кампания, ще можем да сме полезни на всички потребители, да осветим още процеса на кредитно консултиране и да спестим време и нерви на много хора."
Дори в случаите, когато човек е взел решение за кредит, има нужда от допълнителна консултация с опитен консултант. В нередки случаи клиентът не се е информирал за всички разходи съпътстващи кредитния процес. С опита, информацията и квалификацията си консултантите могат да преценят конкретния казус, да предвидят индивидуалната ситуация и затрудненията, които биха могли да възникнат в хода на кредита и да предпазят клиента от грешни стъпки.
Информационната кампания ще включва видео отговори на конкретни въпроси, които ще бъдат публикувани на страницата на компанията, както и в профилите ѝ в социалните мрежи. В записите ще се включат консултанти от всички точки на страната. От началото на годината до сега своите експертни съвети с отговори на реални казуси публикуваха консултанти от Варна, Бургас, Пловдив и София. Именно интересът към тях от страна на потребителите провокира компанията да отвори официална линия за въпроси и да инициира кампания, която да информира за всички важни моменти в процеса на кредитиране.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив