Дарението от 6500 лева е събрано на Втория турнир по минифутбол за Купата на АБЗ
13 застрахователни компании и Асоциацията на българските застрахователи дариха 6500 лева на движението „Спешъл Олимпикс-България“. Средствата бяха връчени от председателя на асоциацията – Данчо Данчев, на управителя на спортното обединение – д-р Христо Христозов, на официална церемония в столицата снощи, организирана за празника на българския застраховател – 1 октомври.
Дарители станаха: "Алианц България", "Армеец", "Булстрад ВИГ", "Булстрад Живот ВИГ", "Виктория", "Дженерали България", ДЗИ, "Интерамерикан България", "ING Животозастраховане", "Лев Инс", "Метлайф", "ХДИ Застраховане" и "Уника".
Дарението е събрано на Втория турнир по минифутбол за Купата на АБЗ, състоял се на 28-29 септември 2013 г. на закритите игрища на „ДИТ СПОРТ“ в столичния квартал „Драгалевци“. От тази година
спортното събитие става благотворително, като ежегодно каузата ще бъде различна. През 2013 г. УС на АБЗ прие да бъдат подпомогнати децата-спортисти с ментални проблеми, членуващи в движението
„Спешъл Олимпикс-България“. Състезанията на малките спортисти са по футбол и ще се проведат в 12 града у нас през април 2014 г., а през септември с.г. децата ще участват в европейските летни игри
`2014 в Антверпен (Белгия).
Всеки отбор внесе встъпителна такса за участие в турнира, а АБЗ пое финансовото обезпечаване на състезанието.
„Изключително съм обнадежден от настоящото дарение, защото цял един бранш ни подкрепи. Това показва голяма отговорност и зрялост“, подчерта при приемането на благотворителния чек д-р Христо
Христозов.
Също снощи на официална церемония бяха наградени отборите, класирани на І-во, ІІ-ро и ІІІ-то място в турнира по минифутбол. Припомняме, третото място зае отборът на „Армеец“, на второ място се класира тимът на миналогодишния шампион ДЗИ, а първото място завоюва съставът на „Лев Инс“.
На церемонията бяха връчени още два приза. Наградата за най-атрактивна агитка спечели ХДИ. Въпреки че отборът не блесна с резултати от срещите, се похвали със самоотвержената подкрепа и любов на своите зрители. Нещо повече, за втора година агитката на компанията е пременена във фирмени тениски и докрай насърчава състезателите.
Тимът на ДЗИ отнесе още един приз тази година – за феърплей. Наградата се дава за втори път от застрахователния сайт ИНСМАРКЕТ и има за цел да насърчи колегиалността между състезателите, както и да насочи вниманието към удоволствието от любимата игра. Единодушното мнение на съдийската комисия тази година отличи тима като отбор, постигнал целите на наградата.
Техническата организацията на футболния турнир за втора година бе поверена на застрахователния портал ИНСМАРКЕТ.