29 Март 2020, 17:18 Днес (0) | Вчера (4)

Застраховател пусна онлайн приложение за щети по застраховка "Каско"

25 Март 2020 13:15 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 25 март 2020, 13:17
Лев инс

Клиентът сам извършва огледа на щетата със смартфона си

От днес застрахователна компания "Лев Инс" стартира мобилно приложение за онлайн заявяване на претенция по застраховка Каско. Услугата е предназначена за улеснение на клиентите при огледа по щета. Интуитивният интерфейс води потребителя при в няколко стъпки с указания и предварително подготвени шаблони.

За да ползва приложението, клиентът трябва да се свърже с колцентъра на денонощнен безплатен телефон 0800 15 333, където да информира за настъпило събитие. Операторите записват необходимите данни за започване на процедурата и изпращат SMS с линк на смарт телефон, с който да бъде направен огледът на увредения автомобил. Изпратеният линк е валиден в рамките на 24 часа. След получаване на SMS клиентът избира посочения линк и стартира приложението на своето смарт устройство. Остава само да следва стъпките, за да извърши огледа на щетата си. В случай на трудност, на всяка стъпка може да позвъни на горещата линия за съдействие. Веднъж изпратен огледът по щета, не може да бъде направен отново.

В рамките на 24 часа от приключване на огледа (или първият работен ден), експерт на Лев Инс се свързва с клиента за одобрение и уточняване на следващите стъпки от процеса по движение на щетата.

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив