Лондон бе домакин на изложението Call Centre & Customer Management EXPO
„Интересът на инвеститорите от Обединеното кралство към услугите на българския аутсорсинг пазар е доста по-голям от предишната година и тази вълна трябва да бъде използван от всички
заинтересовани страни в България.” Това обяви Стефан Бумов,
изпълнителен директор на Софика Груп. Компанията участва в Call Centre & Customer Management EXPO 2012. Изложението се проведе преди броени дни в Лондон и събра над 200 компании от 15 страни.
Основните теми по време на конферентната част на изложението са възможностите за изнасянето на контакт център услугите в „cloud”среда, постигането на клиентска удовлетвореност при операции чрез
мобилни услуги и използването на социални
мрежи при управление на взаимоотношенията с клиенти.
Изложението Call Centre & Customer Management EXPO събира над 5000 участници, 89%
от тях са на ръководни позиции, които взимат решения за инвестиции и 68% разполагат с реални бюджети да инвестират през следващите 12 месеца.
От организаторите отчитат, че тазгодишното издание на форума е било най-посетеното от висши ръководители и мениджъри в сравнение с предишните.