30 Септември 2020, 06:32 Днес (0) | Вчера (10)

И "ОЗК-Застраховане" излезе с указания до клиенти и партньори заради COVID-19

16 Март 2020 16:15 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 16 март 2020, 16:18

Застрахователят призова посещенията в офисите и ликвидационните центрове да става само след съгласуване по телефона и препоръка от служители на компанията, ако обслужването от разстояние е невъзможно

И "ОЗК-Застраховане" излезе с указания до клиенти и партньори заради COVID-19. Застрахователят призова посещенията в офисите и ликвидационните центрове да става само след съгласуване по телефона и препоръка от служители на компанията, ако обслужването от разстояние е невъзможно.

За сключване и отчитане на полици:
-    Клиентите трябва да се свържат по телефона и да уточнят и разменят по e-mail условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на застрахователния договор. Така ще се намали максимално времето на престой в офисите. Желателно е при посещение на място посетителите да имат предпазни маски или шал. В офисите няма да бъдат допускани лица с видими симптоми. Влизането в залите ще става по един човек.
-    На застрахователните посредници е напомнено, че през уеб-базирания портал WWWINS могат да издавате следните видове застраховки:
•    Гражданска отговорност на автомобилистите
•    Гранична Гражданска отговорност на автомобилистите
•    Злополука на пътниците в обществения транспорт
•    Трудова злополука
•    Каско на ППС
•    Помощ при пътуване
•    Достъпна сигурност за дома
•    Стандартна – Първи риск за дома
•    Медицински разноски в БГ за чужденци
Документите, необходими за сключване на полица, трябва да бъдат пращани по електронна поща. По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети. Всички оригинални подписани документи и отчети ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение.

За завеждане на претенции застрахователят напомня:
При настъпили събития по всички видове застраховки (Злополуки, Имущество, Отговорности и др.) с изключение на Гражданска отговорност на автомобилиста и Каско на ППС, уведомления ще бъдат приемани на мейл: claims@ozk.bg. При настъпили събития по застраховки Каско на ППС и Гражданска отговорност на автомобилиста уведомления се приемат на: lcsofia@ozk.bg. В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, исканията се отправят на мейл: ogledpps@ozk.bg

След получаване на уведоменията компанията ще регистрира преписката и ще уведоми клиента за номера й; ще даде инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите; ще даде указания за комплектоване на преписката и ще окаже пълно съдействие в случай на необходимост от допълнителна информация.
Клиентите не бива да забравят да посочат e-mail адрес и телефон за връзка за контакт. Също така клиентите не трябва да прилагат снимки, документи или други файлове, когато уведомяват за събитие с писмо по електронната поща, защото те ще бъдат поискани впоследствие.

Цялата налична документация да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по мейл, призова застрахователят.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив