25 Април 2019, 01:18 Днес (0) | Вчера (14)

Как Opel се изгаври с празника на Volkswagen (видео)

27 Май 2013 10:48 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 28 май 2013, 10:53
youtube.com

В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция

Германският автомобилен концерн Opel устрои забавна провокация по време на последния европейски фестивал Volkswagen GTI във Вотерзее.

Разбирайки, че кулминацията на празника ще бъдат вечерните фоейрверки, рекламният отдел на Opel подготви 6000 комплекта 3D очила и ги раздаде на феновете на Volkswagen, присъстващи на купона, представайки се за част от организаторите на фестивала.

Обещавайки фантастично зрелище, всъщност им пробутаха истински „троянски кон”.

Провокаторите обаче не излъгаха – феновете на Volkswagen си получиха зрелището – който гледаше през въпросните очила видя във всяка избухваща звезда логото на ...Opel.

В интерес на истината трябва да се отбележи, че войната между двата автомобилни гиганта на ежегодния фестивал във Вотерзее се превръща в традиция. Запознати припомнят, че причината за нея е провокация на Volkswagen от 2007 година.

Миналата година пък над главите на посетителите летеше рекламен банер на Opel Corsa OPC с идиотския слоган Leider Geil, който обаче няма да преведем, заради редакционната ни политика...

По всичко личи, че германското подразделение на General Motors тази година си го връща тъпкано...

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 19 Април 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7385
GBP 2.4796 2.4887 2.2618
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив