06 Декември 2019, 03:43 Днес (0) | Вчера (14)

Кой е най-скъпият застрахователен бранд в света за 2019 г.?

17 Май 2019 11:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 20 май 2019, 09:11

Рейтинг за трета поредна година отличава като номер 1 китайската Ping An

За трета поредна година китайската застрахователна група Ping An лидира в рейтинга Brand Finance Insurance 100 като най-ценният бранд в световната застраховане. По данни на анезависимата консултантска компания Brand Finance, за година  стойността на бранда Ping An бележи ръст с 93% до $50,5 млрд.

На второ място е Allianz (Германия) с $23,1 млрд, на трето – China Life (Китай) с $21,8 млрд.  В топ-10 влизат още: АХА Group (Франция) с $15,6 млрд, AIA (Хонконг) с $15,5 млрд, CPIC (Китай) с $10,7 млрд, PICC (Китай) с $9,1 млрд, GEICO (САЩ) с $8,8 млрд, Zurich Insurance (Швейцария) с $8,2 млрд и Allstate (САЩ) с $8,0 млрд.

За отбелязване е , че стойността на марката GEICO се повишава с 34% до $8,8 млрд. и първи път се изкачва с четири места, за да се присъедини към първата десетка тази година.

Новият участник тази година е Discovery, втората най-силна застрахователна марка в света. Южноафриканският здравен застраховател регистрира впечатляващ резултат от 85.97 от 100 индекса за сила на марката (BSI).

Оценката се прави на база разалични показатели, сред които е и ефективността на инвестициите в цифрови технологии, които носят допълнителна печалба на китайското застраховане. Например, за привличането на 500 милиона интернет-ползватели компанията Ping An отделя 1% от годишния си доход за изследвания и разработки. За миналата година през онлайн центровете са обслужени 36% от 40 милиона нови клиенти на Ping An. Общата стойност на китайските застрахователни брандове, по данни на Brand Finance Insurance 100, достига $98,2 млрд.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив