Признанието е от World Finance Magazine
Пощенска банка за втора поредна година е отличена като най-добра в банкирането на дребно в България. Наградата е от конкурса World Finance Banking Awards 2019, организиран от World Finance Magazine
– авторитетно издание, което следи и анализира финансовата индустрия, международния бизнес и икономика.
Признанието е за иновативния и устойчив модел на банкиране на дребно на Пощенска банка, разработените от нея модерни продукти и услуги, широката клонова мрежа в цялата страна, алтернативни канали
за комуникация и многобройни възможности за професионална финансова консултация от нейните експерти.
"Приемаме високата и обективна оценка от World Finance Magazine като поредно доказателство, че се развиваме в правилната посока, за да бъдем още по-добри за нашите клиенти. Стратегията ни е да сме
близо до тях, за да им предложим персонализиран подход и индивидуални решения, които отговарят конкретно на техните потребности. Иновациите са нашето най-конкурентно предимство – въвеждаме нова
концепция за клоновете ни, които стават все "по-дигитални", със зони за самообслужване и разнообразни възможности за консултация, надграждаме дигиталните си канали за банкиране, пускаме иновативни
продукти и услуги, като първия банков кредитен чатбот EVA и др. Те, в съчетание с отличното ни обслужване, предоставят на потребителите уникално изживяване, което е отчетено и в класацията на World
Finance Magazine", коментират от Пощенска банка.
През 2018 г. Пощенска банка отчита около 40% ръст в продажбите на жилищни и потребителски кредити, като кредитният ѝ портфейл към граждани и домакинства за миналата година се повишава с 212 млн. лв. Реализиран е и ръст на годишна база в продажбите на кредитни карти над 30%, като в допълнение сериозно се повишава честотата на използването им. Клиентите на банката с кредитни карти получават висока добавена стойност – чрез програмата "Моите награди" (My Rewards), по която са раздадени близо 2 милиона лева под формата на парични награди, както и с достъп до атрактивни допълнителни предложения и партньорства.
Тенденцията дигиталните канали на банката да бъдат предпочитаният начин за извършване на ежедневни банкови операции продължава. Все повече клиенти използват смартфоните си, за да банкират активно. Над 74% е ръстът на потребителите, които се възползват от предимствата на мобилното банкиране (m-Postbank), а трансакциите през този канал нарастват със 105% на годишна база.
През 2019 г. е стартиран процес на цялостна промяна на концепцията на широката клонова мрежа на Пощенска банка, чиито офиси стават "по-дигитални".