Водещата международна авиокомпания подпомага клиентите си от Централна и Източна Европа и осигурява работни места в Република Чехия
С цел продължаване на стратегията си за осигуряване на най-добрите услуги за клиентите си в Централна и Източна Европа, Луфтханза избра град Бърно /Република Чехия/ за местонахождение на новия си
телефонно-информационен център, съобщиха от българското представителство на немския авиопревозвач.
Потвърждавайки обвързаността си с пазарите на Централна и Източна Европа и съобразявайки се с изискванията на региона, центърът в Бърно ще продължи да подобрява репутацията на Луфтханза за
качество, ефективност и благонадежност от 1-ви юни тази година.
Global Telesales Бърно ще обслужва нуждите на пътниците в 10 държави от региона и подчертава значимостта на Централна и Източна Европа за глобалната стратегия на Луфтханза, особено откакто
разширяването на Европейски съюз позиционира терминалите на компанията във Франкфурт и Мюнхен в центъра на нова Европа. Те осигуряват най-добрата възможна връзка в Централна и Източна Европа с
ненадминат брой дестинации по света.
Плановете на Луфтханза за растеж предвиждат телефонният център в Бърно да достигне персонал от 100 човека до 2008г. Нуждата от такъв център бе обяснена от г-н Стефан Семш, Регионален директор на
Луфтханза за Централна и Източна Европа и е обвързана с плановете на Луфтханза да увеличи полетите си в региона между 2003 и 2006г. "Това е стратегически пазар за нас - такъв в който целим двойно
увеличаване на полетите в близките години." От това лято Луфтханза вече ще предлага повече от 450 услуги седмично до 14 дестинации в региона и това затвърждава позициата и на превозвач номер едно в
Централна и Източна Европа.
Луфтханза избра Бърно за десетият телефонен център след изследване проведено в 30 района. Критериите за избор включваха членство в Европейския Съюз, ценово ориентиран пазар и квалифицирана работна
ръка. За служителите в центъра в Бърно Луфтханза изисква перфектен английски език и селекция от чешки, български, полски, румънски, сръбски, хърватски, словашки, унгарски, руски, украински и
немски.
Услугите предлагани в Бърно ще включват информация и помощ на клиентите с разписанието на полетите, отстъпките, услугите, резервациите, продажбите и билетите на компанията. Персоналът ще дава
информация за програмата Miles&More и ще помагат на клиентите с телефонното чекиране, Интернет услуги и обратна информация. Освен това те ще предлагат консултантски услуги на туристическите и
пътническите агенции.
До сега Луфтханза разполагаше с девет центъра в света локализирани в Австралия, Китай, Южна Африка, Турция, Германия, Ирландия, Канада и САЩ. В тях работят повече от 1300 човека, които провеждат
над 10 милиона телефонни разговора годишно на повече от 15 езика.
Луфтханза е най-голяната международна авиокомпания в света, с повече от 50 милиона пътници превозени годишно с международните и вътрешни полети. В новото си лятно разсписание компанията има 12700
седмични полета до 177 дестинации в 73 държави по света.