06 Април 2020, 14:31 Днес (8) | Вчера (3)

Наш застраховател излезе с указания как да се заведе щета дистанционно

16 Март 2020 10:00 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 16 март 2020, 09:35
Дженерали

От дружеството посочват няколко начина за уведомяване при застрахователно събитие

Застрахователна компания "Дженерали застраховане АД" информира как да се завеждат щети в новите условия на извънредно  положение. От дружеството призоваха клиентите си  да не посещават офисите и ликвидационните центрове на компанията с цел да не се струпват хора на едно място.
При настъпило събитие застрахованите могат да уведомят компанията по няколко начина.

По застраховки "Злополука и заболяване", "Медицинска застраховка" и "Помощ при пътуване" клиентите не е необходимо да уведомяват застрахователя за настъпило застрахователно събитие, а трябва направо да предявят претенция.

По застраховки "Гражданска отговорност на автомобилистите", "Каско на МПС", "Домашно имущество и други" има три варианта.
Първият е чрез сайта на застрахователя, като щетата трябва да бъде заведена само след регистрация.
Вторият вариант е чрез e-mail, като уведомителното писмо трябва да бъде пратено до: assistance.claims.bg@generali.com. От дружеството посочват да не се прилагат снимки, документи или други файлове към писмото.    В писмото трябва да бъде посочено: имената на застрахования/ фирмата;  ЕГН/ЕИК; Номер на полица;   Дата на събитие;  Място на събитие;    Кратко описание и телефон за връзка.
Третият вариант е с писмо чрез куриер/поща. Адресът за доставка е: гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков 68, Дженерали Застраховане АД, до отдел Ликвидация на застраховки (името на вашата застраховка)

След като клиентът уведоми застрахователя за събитието застрахователят дава следните съвети, ако е пострадало имущество: вземете мерки за намаляване и/или ограничаване на вредите, спасяване и запазване на имуществото. Не извършвайте ремонт и го запазете в същото състояние, в което е било при настъпването на събитието, освен ако не получите други писмени инструкции от нас. Информирайте компетентните органи.

При застраховки "Злополука и заболяване", "Медицинска застраховка" и "Помощ при пътуване" клиентът трябва да изтегли формуляр Искане за плащане. След като бъде попълнен и заедно с документите по щетата трябва да бъде изпратен по куриер или по пощата на адрес: За застраховки Злополука и заболяване, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД, отдел Ликвидация злополука и заболяване; За застраховки Помощ при пътуване, гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД, дирекция - международни щети; За Медицинска застраховка гр. София, бул. Княз Ал. Дондуков № 68, Дженерали Застраховане АД, отдел Възстановяване на разходи медицинско застраховане

Какво се прави при застраховки "Гражданска отговорност", "Каско на МПС", "Домашно имущество" и други?
След като получим от Вас попълнен формуляр Искане за оценка и регистриране на преписка, ще Ви изпратим допълнителна информация на посочената от Вас електронна поща, посочват от дружеството.

Какво не трябва да забравяте?

Не забравяйте да посочите e-mail адрес и телефон за връзка, ако изпращате - Искането за плащане" по куриер. По този начин от дружеството ще могат да се свържат по-лесно и бързо с Вас. Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато уведомявате за събитие с писмо по електронната поща. Трябва да получите номер на преписка от зстрахователя до 3 работни дни, след като уведомите за събитие. Ако не получите такъв номер в този срок трябва да се свържете с компанията чрез Центъра за обслужване на клиенти на следните телефони:*7222 за всички мобилни оператори и фиксирани мрежи, на цена според тарифния Ви план и на телефон 02/92 67 222.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив