Прогнозата е, че онлайн продажбите в САЩ ще достигнат размер от 124 млрд. долара
Американските онлайн продажби през Деня на благодарността са достигнали обем от 1,75 млрд. долара към 17 часа източно време, което представлява ръст от 28,6% спрямо предходната година, показват
данни на компанията Adobe Analytics, цитирани от БНР.
Причина за този силен ръст е факта, че редица клиенти са пазарували онлайн посредством мобилните си устройства, като този тип покупките са достигнали през Деня на благодарността цели 54,4% от общия
пазарен трафик, допълват от компанията.
Делът на пазарния трафик на Деня на благодарността от настолните компютри е спаднал до 36,5% от 44,3% през миналата година, докато таблетите са генерирали 9,1% от общия трафик спрямо 9,6% през
2017-а година.
Тези данни са на път да потвърдят прогнозата на компанията Adobe, че пазаруването от мобилни устройства ще се превърне в "запазена марка" за този празничен сезон.
Adobe Analytics очаква да онлайн продажбите между 1-ви ноември и 22-ри ноември да достигнат общо 38 млрд. долара, което ще бъде с 18,6% повече от миналата година.
За целия предпразничния сезон на пазаруване, от компанията прогнозира, че онлайн продажбите в САЩ ще достигнат размер от 124 млрд. долара.