11 Октомври 2024, 07:28 Днес (0) | Вчера (2)

Рекламна битка в индийския застрахователен бранш

11 Март 2004 INSMARKET по статията работи:
A+ A-

Застрахователните фирми, развиващи дейност в Индия от известно време насам влагат все повече средства в рекламни кампании.

През периода 2002-2003 г. компаниите от сектора отделиха 1.8 милиaрда рупии за реклама. До края на 2004 г. тази сума ще скочи до 3 млрд. рупии, приогнозират експертите. Най-висок бюджет имат LIC, ICICI Prudential Life, Birla Sun Life, Bajaj Allianz, ING Vysya, SBI Life, HDFC Standard Life и Tata AIG.
Според агенцията Taylor Nelson Sofres, докато LIC продължава да доминира бранша по пазарен дял, частните застрахователи успяват да спечелят все повече клиенти.
"За частните застрахователи ключовата задача е да спечелят доверието на потребителите" - коментира Шоба Субраманиан, главен вицепрезидент на TNS India.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 10 Октомври 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7850
GBP 2.4796 2.4887 2.3356
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив