Доверието на един клиент се печели с много работа
"Политическата и икономическата стабилност е предпоставка за развитието на всеки бизнес, а животозастраховането, като дългосрочен бизнес, може да се развива само в предвидима обстановка. Това е, което отсъства в момента. Призовавам всички да дадат най-доброто от себе си, защото моментът го изисква." Това обяви пред ИНСМАРКЕТ Светла Несторова, председател на Управителния съвет и изпълнителен директор на "Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп".
Животозастрахователната компания бе удостоена от Българската асоциация на застрахователните брокери с наградата "Застраховател с най-добри продукти в Животозастраховането". Дружеството спори за първото място с "Алианц България Живот” и с "ДЗИ Животозастраховане”.
Светла Несторова отбеляза важността на застрахователните посредници като звеното, което стои между една компания и клиентите и допълни, че едно от активните направления на работещите в "Булстрад Живот ВИГ" е работата със застрахователните брокери.
Каква е рецептата за печелене доверието на един клиент? Многото работа, посочи Несторова.
Изпълнителният директор на компанията прогнозира сериозен ръст в печалбата на дружеството през 2013 година и над 20% годишен ръст за животозастрахователния пазар като цяло.
Блиц интервю с г-н Николай Здравков можете да видите ТУК.
Блиц интервю с г-н Пламен Ялъмов можете да видите ТУК.
Блиц интервю с г-н Лазар Георгиев можете да видите ТУК.