23 Април 2021, 16:58 Днес (13) | Вчера (16)

Стойността на марката Allianz се е увеличила с 16% до 6,2 млрд. долара

09 Октомври 2012 10:29 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 9 октомври 2012, 10:33

Компанията е на 62-ро място в Топ 100

Прилагането на успешна бизнес стратегия в компаниите не зависи само от отличните продукти, доволните клиенти и стабилната финансова основа, а и от доброто име на марката, което е носител на ценности.  Класацията за 100-те най-добри глобални марки на  известната консултантска компания за брандинг „Интербранд” за 2012 г. отдаде заслуженото на бранда Allianz. „Въпреки продължаващата финансова криза и последвалото недоверие към банките и застрахователните компании, отношението към Allianz продължава да бъде положително”, коментира Джозеф К. Грос, ръководител на Маркет Мениджмънт Груп в Allianz SE. Стойността на марката Алианц се е покачила с 16% и се оценява на около 6.2 млрд. щатски долара, с което отново затвърждава позицията на  една от водещите компании, предлагаща финансови услуги на глобално ниво. В тазгодишната класация на най-добрите марки в света, Алианц се подрежда на 62 място, т.е. с 5 места по-напред, в сравнение с миналата година.
 Интербранд, консултантска компания, която се занимава с проучването на различни марки, ежегодно публикува световния доклад Best Global Brands. Проучването класира 100-те най-скъпи търговски марки в света на базата на критерии, които включват постигнатите финансови резултати, влиянието на марката върху избора на потребителите и способността на марката да генерира по-високи приходи на компанията.
„Част от гъвкавостта на компанията по време на финансовата криза до известна степен се дължи именно на бранда. Смятана за „доверен партньор”, Allianz се фокусира върху своите клиенти”, коментира Касиди Морган, главен изпълнителен директор на Интербранд за Централна и Източна Европа. „Обликът на Allianz е разпознаваем, най-вече благодарение на широко разпространената "One" кампания. Така успешно се е изградил като световноизвестен бранд, развиващ се в последователна посока, който оправдава усилията и спомага за положителното му присъствие на глобално ниво”.
Клиентите на Allianz към момента са около 600,000 души - служители, агенти или партньори обслужват 76 милиона клиенти по цял свят.
В своя доклад за 2012 г. Интербранд посочва, че Allianz е силно ориентиран към клиентите и се възползва от съвременните технологии за контакт с потребителите с цел подобряване на обслужването. Чрез единната глобална кампания, Allianz повишава своето присъствие, поставяйки човешко лице на своята марка. Оценката на Интербранд потвърждава, че е избрана правилната стратегия в управлението на световен мащаб на марката. 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив