По време на извънредното положение фирмата инсталира специални прегради между пътниците и шофьора, за да има сигурност и за двете страни и клиентите да бъдат спокойни
По време на извънредното положение на много бизнеси им се наложи да спрат дейност, а на други да се променят заедно с обстановката в страната и света. Пандемията не подмина и таксиметровите услуги.
"Бизнесът спря. Повечето ни шофьори нямаха възможност да работят, защото хората спряха да ходят на работа, спряха да се движат и това разбира се, ни се отрази", коментира Калин Кокошаров, управител
на Yellow. В тази ситуация компанията решава да обърне внимание на свои услуги, които отдавна предлага, но досега не е оптимизирала. Така по време на извънредното положение фирмата решава да
инсталира специални прегради между пътниците и шофьора, за да има сигурност и за двете страни и клиентите да бъдат спокойни, когато се качват в автомобилите. Освен това след всеки курс шофьорът е
задължен да дезинфекцира колата. Мерките се въвеждат най-вече както за клиентите, така и за шофьорите.