Две браншови асоциации в застраховането връчиха отличия "Застрахователи за обществото"
На официална церемония снощи Българската асоциация на застрахователните брокери (БАЗБ) и Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ) връчиха първите отличия "Застрахователи за обществото" за
проекти, каузи и дългосрочни инициативи в полза на българското общество.
В деня на застрахователя бяха отличени бизнес – социални инициативи, които застрахователни компании и брокери са реализирали през изминалата година.
11 проекта кандидатстваха в инициативата.
БАЗБ и АБЗ връчиха две първи награди, една втора и една трета награда.
На първо място бяха отличени "ДЗИ-Общо застраховане" и ЗАД "Армеец".
ДЗИ взе приз за проекта "Не си сам на пътя". Целта на кампанията е по-отговорното поведение на пътя на всички участници и намаляване на опасните ситуации в трафика на градовете.
"Армеец" бе отличен за проекта "Родолюбие", чиято основна цел е запазване на национално-историческите ценности, културното и природно наследство, утвърждаване, възпитаване и съхраняване на
българското самосъзнание.
Наградите бяха връчени от зам.-председателя на КФН, ръководещ управление "Застрахователен надзор" - Ралица Агайн.
На второ място бе класиран проектът "Сигурен дом за нашите деца" на "Дженерали Застраховане". Целта на кампанията е да се помогне на поне 12 деца годишно да не
попадат в социални домове, а да живеят щастливи и обичани в семейство. Призът бе поднесен от председателя на УС на БАЗБ – Ивета Кунова.
Третото място зае брокерска компания – това е ЗБК "Балкан", а отличеният проект бе "Доброволческа акция за освежаване и ремонт на местност "Дендрариума" в парк Витоша". Целта
на кампанията е предоставяне на възможност на посетителите на Дендрариума в парк Витоша да продължават да ползват създадената инфраструктура, чрез нейното възстановяване и поддържане. Наградата бе
връчена от председателя на УС на АБЗ Данчо Данчев.
Всички отличени получиха грамоти.
Организаторите се надяват наградата да стане ежегодна, а проектите да се увеличават с всяка следваща година.
ИНСМАРКЕТ е медия партньор на инициативата.