Системата обслужва дневно 150 000 клиента и над 450 000 счетоводни операции, а броят на всички транзакции, свързани с обслужването на клиентите, надхвърля 2,5 млн. на ден
Вече всички транзакции в 319-те офиса и 3500 работни места на Банка ДСК се извършват в реално време, след като успешно приключи внедряването на новата централизирана информационна система
“DIMENSION”. В настоящия момент системата обслужва дневно 150 000 клиента и над 450 000 счетоводни операции, а броят на всички транзакции, свързани с обслужването на клиентите, надхвърля 2,5 млн.
на ден.
Проектът започна със създаването на най-мощния през 2000 г. изчислителен център у нас и след 1 година започна внедряването на новия програмен продукт в офисите на банката. Новият собственик,
унгарската банка ОТП, реши да ускори приключването на проекта и внедряването на системата.
От техническа гледна точка, за успешното обслужване на клиента в корпоративната мрежа работят почти 300 сървъра, 280 рутъра и най-мощният процесор в България IBM 9672-Z37, а обемът на базата данни
възлиза на 500 Gb. Роботизираната архивираща система непрекъснато се грижи за надеждното запазване на всички клиентски и банкови данни на над 3,5-те млн. клиенти на банката, титуляри на 6,5 млн.
депозитни и 0,5 млн. кредитни сметки. Чрез новата информационна система Банка ДСК предоставя на всеки клиент достъп до цялата гама от продукти, при по-качествено и незабавно (он-лайн) обслужване на
“едно гише”, както в обслужващия го офис, така и във всички останали поделения на Банката в цялата страна.