Според изданието България е новата евтина туристическа дестинация, подходяща за авантюристи, които не държат на лукса, защото такъв няма
България е новата евтина туристическа дестинация, подходяща за авантюристи, които не държат на лукса, защото такъв няма, пише в своя статия британският вестник "Индипендънт". Изданието ни хвали с
развиващ се туризъм, по който сме се приближили към останалите бивши соцстрани като Чехия, Хърватска и Словения.
Според авторите до август у нас са почивали 120 000 туристи от Острова, а през 2004 г. ще са с 20-30% повече. Туроператорите "Томсън" и "Фърст Чойс" са насочили рекламата си за България към
англичаните с афинитет към Гърция, Испания и Турция. Вестникът пък ни рекламира с "топъл климат, процъфтяващ черен пазар на компакт-дискове, пречистващо местно бренди, 5 пъти по-евтина бира и 10
пъти по-евтини ресторанти". Всичко обаче ще поскъпне, когато България влезе в ЕС през 2007 г., предупреждава "Индипендънт".