International Freecards Alliance - Организацията, която обединява световни фирми-издатели на безплатни картички, проведе извънредна среща в хотел “Грийнвил” в столицата от 22 до 26 юли
Възможност за поръчка на рекламни кампании в световен мащаб с freecards чрез сайт и утвърждаване на медията като предпочитан комуникационен канал чрез включването на безплатните картички като
официална категория в рекламни фестивали като този в Кан – това бяха само част от важните решения, които бяха взети по време на срещата на International Freecards Alliance в София. Организацията,
която обединява световни фирми-издатели на безплатни картички, проведе извънредна среща в хотел “Грийнвил” в столицата от 22 до 26 юли.
Над 20 собственици на freecards фирми от цял свят дискутираха развитието на новите медии, бизнес-възможностите в региона, регулиране на правилата за работа и етичния кодекс на организацията.
С видео-връзка в конференцията се включиха представители на IFA от Китай, Аржентина и САЩ.
“Безплатните картичи са един от най-търсените комуникационни канали в медийната индустрия. Световният растеж на обема на средствата, заделяни за freecards показват, че рекламната индустрията
признава факта, че безплатните картички са медия със силно влияние върху младите хора, активни лидери на мнение”, казва Ралф Линхоф, основател и международен координатор на IFA. Според него
кампаниите с безплатни картички са все по-предпочитани в световен мащаб именно защото достигат директно до тази критична таргет-група.
Всъщност freecards е организарана мрежа от медии в световен мащаб, уточняват от българския офис на IFA. Това е и един от най-бързо нарастващите отрасли сред медиите и именно засилването на
бизнес-сътрудничеството между отделните страни беше приоритет в дискусиите по време на срещата, съобщава Велков.
Всеки месец фирмите-членове на организацията произвеждат и дистрибутират над 40 милиона безплатни картички в над 350 градове по целия свят, а пазарният дял на безплатните медии непрекъснато
нараства. В България само за 4 години от стъпването на пазара на тази медия обемът е нарастнал с близо 500%. Това поставя пред нас предизвикателството не само да отговорим на пазарните очаквания,
но и да задаваме тенденциите в световен мащаб, допълва Борислав Велков.