21 Октомври 2020, 11:04 Днес (5) | Вчера (12)

"Фейсбук" се съгласи да плати $40 млн. на ощетени рекламодатели

08 Октомври 2019 12:55 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 8 октомври 2019, 12:14

Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо

"Фейсбук" се съгласи да плати 40 милиона долара на рекламодатели, според които социалната мрежа е "раздула" времето, в което потребителите са гледали видео реклами в платформата, предаде "Асошиейтед прес", цитирана от БНР. Калифорнийското издание "Мъркюри нюз" информира, че в съдебното споразумение "Фейсбук" приема, че е допуснала нарушения.
Рекламодатели започнаха дело срещу "Фейсбук" през 2016 година заради измерването на времето, за което потребителите гледат публикувани в социалната мрежа видео реклами. Според съдебното решение времето е раздуто с до 900 процента, а това е помогнало на мрежата да убеди рекламодателите да купуват неговите услуги за видео реклама.
"Фейсбук" публично призна грешка във формулата.
Компанията обаче отхвърли твърденията, че инженерите й са знаели за проблемите повече от година и не са направили нищо.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив