Близо 10% от исканията за кредити идват онлайн, като се наблюдава значителна активизация на алтернативните канали на банкиране
Пощенска банка отчете 170% ръст на онлайн заявленията за жилищни кредити за изминалата година. "Наблюдаваме промяна в съвременния модел на банкиране – нараства търсенето на интернет базирани
услуги, интерактивни финансови приложения, гъвкави комбинирани продукти", коментира Румен Радушев, началник на управление "Индивидуално банкиране".
Банката инвестира в специализирана мрежа и обучение на висококвалифицирани експерти. Те работят в новооткритите центрове в София, Пловдив, Варна и Бургас, където е съсредоточен основаният дял от
бизнеса с имоти.
Експертите допълват, че близо 10% от исканията за кредити идват онлайн, като се наблюдава значителна активизация на алтернативните канали на банкиране.