Най-често те са за високи сметки, неразбираема методика и неясни фактури
Омбудсманът Мая Манолова обяви, че ще даде награда на този, който успее да разчете фактура, издадена от столичната топлофикация. За четири месеца при нея са получени 302 жалби срещу "Топлофикация
София". Най-често те са за високи сметки, неразбираема методика и неясни фактури, предаде БНР. Манолова откри първата си отворена тематична приемна за граждани: "Предлагаме "Топлофикация" да не
пристъпва към съдебни дела, без да информира клиентите и да им даде 15-дневен срок да платят. Освен това предлагаме така наречените "юрисконсултски възнаграждения" да отпаднат изцяло".
Манолова предложи още директни договори между потребителите и така наречените "топлинни счетоводители". Срещите й с клиентите на "Топлофикация" в София преминаха при огромен интерес и ескалиращо на
няколко пъти напрежение в залата.