24 Февруари 2020, 21:24 Днес (16) | Вчера (0)

Allianz РОСНО: Елена и Сергей най-често застраховат живота си в Русия

17 Юли 2012 16:23 ИНСМАРКЕТ по статията работи:
A+ A-
Последна редакция: 17 юли 2012, 16:29
allianzrosnolife.ru

Руската компания, планирайки да пусне на пазара пореден иновативен продукт, за да анализира профила на потребителите си или пък просто от любопитство, направи статистика за това, кои са най-често срещаните имена на клиентите на дружеството

 

Застраховката „живот” е един от начините да се защити семейството при нещастен случай, да се осгурят средства за непридвидени разходи, а и да се натрупат спестявания.

Потребители на такива продукти може да стане всеки, независимо от статуса му и материалното положение.

Руската компания Allianz РОСНО Живот, планирайки да пусне на пазара пореден иновативен продукт, за да анализира профила на потребителите си или пък просто от любопитство, направи статистика за това, кои са най-често срещаните имена на клиентите на дружеството.

За изненада десетката на най-често срещаните имена се сформира лесно.

Интересното е че Елена и Сергей на-често застраховат живота си.

Топ 10 на най-често срещаните имена:

Мъже                   Жени

1. Сергей              1. Елена

2. Александр         2. Татьяна

3. Владимир          3. Ната­лья

4. Андрей             4. Ирина

5. Алексей            5. Ольга

6. Дмитрий            6. Светлана

7. Михаил             7. Марина

8. Евгений             8. Анна

9. Николай            9. Людмила

10. Виктор            10. Галина

 

Първото възможно обяснение за това е популярността на имената. Огромната част от клиентите на животозастрахователя са хора на възраст между 35 и 55 години. А името Сергей през 70-те и 80-те години е може би най-популярното в бившия СССР

През 70-те това е най-често срещаното име в тогавашния Ленинград, посочва Allianz РОСНО Живот.

Втората потенциална, но и ирационална причина епредпоставката хората да вършат определени действия, осланяйки се на източната мъдрост, според която името в определена степен определя отношението на човека към живота, та дори влияе и върху съдбата му.

А ако все пак трябва да се говори напълно сериозно, то разбира се, обектиивни причини не съществуват.

В процентно отношение клиентите на компанията, носещи тези 20 мена съставляват 25% от всички потребители на животозастрахователните продукти на Allianz РОСНО Живот от общо записани 600 имена.

ООО СК „Allianz РОСНО Живот” е създадена през септември 2003 година, а година по-късно стартира продажбите. Дружеството е част от холдинга Allianz New Europe, влизащ в състава на германската финансова група Allianz SE.

 

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 06 Юни 2019
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.7374
GBP 2.4796 2.4887 2.2067
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив