27 Ноември 2020, 07:23 Днес (0) | Вчера (11)

COVID-19 срина удовлетвореността на американците от автомобилните застрахователи

07 Октомври 2020 09:58 ИНСМАРКЕТ по статията работи: Insmarket
A+ A-
Последна редакция: 7 октомври 2020, 09:58

Причината – клиентите очаквали повече персонално внимание

Автомобилните застрахователи в САЩ предложиха на клиентите си различни бонуси и отстъпки за над $10 млрд. по време на коронавирусната пандемия. Въпреки това, удовлетвореността на клиентите продължава да намалява, сочи отчет на JD Power Insurance Intelligence за потребителските нагласи при автомобилите застраховки по време на COVID-19. Според анализаторите, една от основните причини за тази неудовлетвореност е общата неосведоменост на клиентите. Обострянето на пандемията създава у застрахованите негативни нагласи и голяма част от тях твърдят, че никога не са получавали информация за отстъпки по застраховките си. Според проучването, исторически удовлетвореността на клиентите от автомобилните застрахователи се движи обичайно около 88%, което представлява добър показател за лоялността на компаниите за задържането на клиенти. През март т.г. обаче задоволството на клиентите от компаниите намалява до 68%, а през юни този спад продължава до 56%, въпреки че компаниите се надпреварват да предлагат огромни отстъпки по автомобилните застраховки. Според проучването, друга причина за недоволството е, че клиентите са очаквали по-голямо персонализиране на комуникацията с тях.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 11 Септември 2020
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.6506
GBP 2.4796 2.4887 2.1354
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив