Английската компания е лидер в анализирането на данни за определяне на поведенчески модели
Generali Group придоби пълен контрол над технологичната MyDrive Solutions. Английската компания е лидер в анализирането на данни с цел определянето на поведенчески модели. MyDrive използва потребителските данни, събрани чрез технологични инструменти като черни кутии или смартфони и по този начин създава профили на различни стилове шофиране.
Това ще позволи на Generali Group да получава ясна информация кои шофьори какъв стил на управление имат, а на клиентите ще даде възможност за персонализирани застрахователни предложения.
С други думи, компанията се готви активно за въвеждането на системата бонус-малус, при която внимателните шофьори ще заплащат по-ниска цена за автомобилни застраховки.
Италианският застраховател ще открие център по телематика, базиран в Лондон, който ще обслужва всички бизнес сегменти и подразделения на компанията. Центърът, чиято дейност до момента бе насочена
към автомобилния сектор, ще разшири дейността си в анализа на данни и ще обхване широк спектър от дейности, от предотвратяване на измами до прецизно сегментиране на клиенти.
"Придобиването на MyDrive е важна стъпка за изпълнението на новата стратегия на Generali Group, която е изцяло насочена към клиентите и широкото използване на новите технологии и инструменти за
анализ на данни. Решението за придобиване на подобна млада компания демонстрира нашата готовност да инвестираме в развитието на талант и високи постижения", заяви Валтер Тревизани, директор
"Застрахователна и презастрахователна дейност в Generali Group.