Растежът на компанията надминава този на индустрията
Huawei Consumer Business Group обяви днес финансовите си резултати за първата половина на 2016 година: приходите от продажби през полугодието на 2016 са се увеличили с 41% на годишна база до 77 милиарда, 4 милиона китайски юана.
Доставките на смартфони възлизат на 60.56 милиона, което е увеличение от 25% спрямо същия период на миналата година. Глобалните доставки на смартфони през първата половина на 2016 г. са се
увеличили с едва 3,1% според IDC, което показва, че растежът на Huawei надминава този на индустрията.
През първите 6 месеца на 2016 година Huawei Consumer Business Group допълнително оптимизира своята структура за приходите, в резултат на което ръстът на чуждите пазари е с 1.6 пъти по-бърз от този
в континенталната част на Китай.
Особено добри резултати бяха отчетени на европейския пазар за смартфони, както и пробив на пазарите за висок клас смарт телефони. Според GFK, пазарният дял на Huawei в някои европейски страни е
достигнал над 15%. В Китай компанията продължава да бъде лидер в индустрията с пазарен дял от 18,6%.