Сделката беше финализирана в края на изминалата година
Групата La Poste (Френските пощи) придобива мажоритарен дял от специализираната агенция за директен маркетинг "Метрика". Сделката беше финализирана в края на изминалата година. По този начин българското дружество става част от голямото международно семейство на La Poste.
La Poste извършва своята дейност в над 40 държави на 4 континента, с оборот за 2014 г. от 22,2 млрд. евро, 17.9% от който е генериран от бизнеса на групата извън Франция. Компанията разполага с
260 000 души персонал в цялата си мрежа и всяка година доставя артикули по целия свят – писма, печатни рекламни материали и колети.
"Това партньорство е важно за нас, защото ще ни помогне за развием компанията и да увеличим нашето портфолиото от предлагани услуги. Достъпът до знания и успешни практики, внедряването на
технологични решения ще доведе до подобряване на услугите ни и много нови възможности за нашите клиенти", заяви Йордан Кумчев, управляващ директор на "Метрика".
"Метрика" е специализирана агенция в изграждането на цялостни кампании по директен маркетинг и обслужване на процесите по отдалечени продажби. През октомври 2015 г. компанията стартира комплексна услуга за обслужване на онлайн магазини, която е уникална за българския пазар – StepUP.