Компанията обещава скоро новите функционалности и в мобилното приложение на My Generali за Android и iOS
Дигиталният онлайн портал на застрахователна компания "Дженерали" – MyGenerali, е обновен. В допълнение на сегашните функционалности на платформата: достъп до информация по полици, плащане на
вноски, подновяване и сключване на полици, иновативният ни клиентски портал, MyGenerali вече предлага и онлайн регистриране на щети. С новата функционалност клиентите могат да завеждат изцяло
онлайн щети по застраховки "Каско на МПС”, "Домашно имущество – индивидуално”, пакетна застраховка "Дом”, медицинска застраховка "Закрила” и застрахователен пакет "Healthline".
Статусът на регистрираните щети ще бъде лесен и удобен за проследяване – клиентите ще намират бързо данни за номер на полица, номер на щета и всякаква друга полезна информация. Тъй като процесите
по регистриране на щети са различни спрямо вида застраховка, за ще има допълнителна информация в процеса на регистриране на щетата.
Дигиталният портал на компанията дава достъп до всички услуги, свързани със сключените застраховки, изцяло онлайн и в реално време.
В секция "Още" ще може да бъдат намирани всички партньори – официални и доверени сервизи и медицински заведения, както и техните контакти и GPS упътвания.
Компанията обещава скоро новите функционалности и в мобилното приложение на My Generali за Android и iOS.