Пестим 66% от сметките при разговори с чужбина
Третият български GSM оператор "Вивател", който стартира официално в събота на 5 ноември, вече има около 10 хил. абоната, съобщи Ричард Шиърър, изпълнителен директор на "БТК Мобайл". "Още в първия
ден, в който заработи мрежата на "Вивател", регистрирахме голям интерес. В нашия кол център имаше над 5 хиляди обаждания с въпроси, а продадените сим карти са около 10 хиляди, каза още
Шиърър.
"БТК Мобайл" предлага за момента предплатена услуга за граждани и две бизнес тарифи. Официален партньор на компанията за продажба на продуктите й е веригата магазини "2 be". Според изпълнителния
директор на веригата Станислава Арнаудова в събота в 67-те магазина на "2 be" в страната са продадени около 5 000 пакета с предплатената услуга на "Вивател" при средно дневни продажби от по 300
пакета.
"Вивател" оферира еднаква цена до всички потребители на мобилни услуги в България, без разлика при силен и слаб трафик, каза още Ричард Шиърър. Предлагаме най-ниските предплатени тарифи, като
минималната продължителност на разговор, която се таксува първоначално, е 30 секунди. Това ще струва на клиентите само 18.5 стотинки, без да се притесняват, че се налага да плащат за неизползвано
време. Цената за минута разговор без ДДС е 37 стотинки, а на един SMS - 16 стотинки.
За бизнес клиентите си "Вивател" предлага две тарифни групи - с абонаменти 10 лв. и 15 лв. (без ДДС), в които са включени съответно 50 и 100 минути за разговор до абонати на "Вивател" и фиксираните
мрежи в България. Разговорите в бизнес група са безплатни, а към другите мобилни оператори се таксуват по 39 ст. (без ДДС) при първата тарифа и 35 ст. (без ДДС) при втората тарифа. И при двата
абонаментни бизнес плана цената за SMS е 12 стотинки на съобщение към всички мобилни оператори.
С новите програми на "Вивател" бизнес клиентите ще спестяват близо 11% от месечната си сметка, а частните - около 8%. Шиърър обясни, че компанията е започнала именно с предплатената услуга, защото
е страхотен подарък за Коледа. В скоро време операторът ще пусне и абонаментни програми.
"Вивател" ще награди своите клиенти, като всичко, което те изразходват до 6 януари 2006 г., ще им бъде възстановено по сметките на следващия ден - 7 януари. Става дума за цялата стойност на всеки
разговор, всеки SMS, както и на всички останали услуги на "Вивател", които са използвали, уточни Шиърър. Това е първата фантастична промоция, с която операторът излиза на пазара.
Днешният ден е поредната знакова дата за развитието на българския телекомуникационен пазар. Длъжен съм да подчертая, че това е резултат и от успешната приватизация на БТК, за която Европейската
комисия даде положителна оценка в последния си доклад за напредъка на България към членството в ЕС, заяви изпълнителният директор на БТК Денис Уолах. По думите му, благодарение на "Вивател", за
първи път цените на мобилните услуги у нас се доближават до тези в Западна Европа. Не само нашите цени са справедливи към абонатите, а още преди старта на третия GSM оператор, другите два оператора
намалиха своите цени, коментира още Денис Уолах.