Конференция "CRM Еvolution 2016: Клиентът като партньор” ще се проведе в София.
Последните тенденции в развитието на CRM решенията, като философия на управление на компаниите, и иновациите в предлаганите софтуерни продукти, ще бъдат представени на събитието, организирано от списание ENTERPRISE.
Конференцията ще разгледа необходимостта за бизнеса от проактивни продажби и промените в поведението на потребителите на услуги и продукти. Концепцията CRM (Customer Relationship Management) някога е била традиционна стратегия за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. В наши дни обаче CRM се развива активно и в нови посоки - в сферата на задълбочения анализ на развитието на клиента, бизнес проучванията и оптимизиране на финансовите резултати. Представители на водещи компании в България ще представят своя успешен опит във внедряването и използването на CRM системи, а по време на практическия МАСТЪР КЛАС участниците в Конференцията ще научат как да използват CRM при маркетинг и рекламни кампании, както и да привличат доволни клиенти.
По време на събитието ще се запознаете с темите от ключовите експерти в сектора: Борил Богоев, Онлайн предприемач и консултант LaszloPapp, Gartner Area Manager за Унгария и България Людмил Стойчев, Управляващ съдружник, CBN Panoff and Stoytchev Иван Арнаудов, Founder&CEO, Sales Strategy Consulting Ltd
Повече информация за форума и актуална програма: http://crm16.mysuccess.bg