15 Ноември 2024, 14:58 Днес (3) | Вчера (5)

Българските застрахователи има още какво да учат

12 Март 2004 INSMARKET по статията работи: 1
A+ A-

Не е необходимо постоянно да се парадира вече изтърканата и позагубила своята стойност фраза, че "Клиента винаги има право". Това даже е излишно в застрахователния бизнес и то особено у нас.

За да спечелиш един клиент е необходимо не да го "заливаш" с всевъзможни реклами, а просто да бъдеш коректен и лоялен с него.
Водеща принцип в българското застраховане не трябва да бъде, че всеки клиент, който е предевил претенции за изплащане на обезщетение е потенциален измамник и застрахователите да търсят "и под вола теле" само и само, за да не му платят щетата. Напротив ако искаш един клиент да остане такъв и за в бъдеще, трябва да се отнесеш към него с необходимото разбиране и след като той има право да бъдеш достатъчно коректен и без да се бавиш да му даеш полагащото му се.
Ето една поучителна история от Запада - там къде постоянно искаме да бъдем, а за да бъдем трябва не само да искаме да живеем като тях, а и да работим както тях. 
Преди време клиент на Northwestern Mutual попълнил формуляр за сключване на застрахователна полица за своята новородена дъщеря. Той изпратил първата вноска, но компанията не можела да приеме полицата, понеже лекарят на бебето все още не бил пратил необходимите медицински документи. Няколко месеца по-късно, когато представител на Mutual се обадил на бащата, за да обясни закъснението, вече било твърде късно - детето било починало. Представителят на Mutual обаче решил, че щом родителите са направили всичко нужно, компанията трябва да приеме полицата и да изплати предявения иск.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

всичко по горе може да се счита за правилно ако клиента е вече спечелен, но в момента в който ние трябва да го привлечем към нашатафирма то искренността и лоялноста ще останат неразбрани
#1 | от momchil | преди
Валидни за 16:10 14 Ноември 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8400
GBP 2.4796 2.4887 2.3447
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив