06 Май 2024, 16:27 Днес (0) | Вчера (1)

В момента колата ми се намира в доверен сервиз на ДЗИ за оправяне на щета. Имам пълно автокаско. Колата е Мерцедес С-класа, 2000 г. производство. От сервиза ми загубват ключа и веднага подавам уведомление в ДСК за инцидента. На среща с управителя на ДЗИ-ОЗ бях помолен да изчакам още един ден, след което да отида в София да си поръчам нов ключ или комплект ключове. Устно той ми обеща да ми възстанови всички разходи. Изчаквам аз още един ден и половина, след което пак се срещаме и става ясно, че ще се прави нов ключ. На следващия ден пътувам до столицата , поръчвам в ''БАЛКАН СТАР'' нов ключ и оставям срещу фактура 400 лв. аванс. Новият ключ ще получа след 14 дни, защото ги изработват в Германия и трябва да закарам колата да я програмират за него и да изтрият от паметта й загубения ключ. Прибирам се вкъщи и ми съобщават, че са го намерили. Сега трвърдят, че не ми дължат нищо. Как да претендирам за разходите, направени не по моя вина? Понеже сега колата е още в техния доверен сервиз, който е малко съмнителен и за мен, ключът е откраднат и подхвърлен. Кой отговаря за колата, ако нещо и се случи, докато е там?

Ако нещо се случи с автомобила Ви, докато той е предоставен за ремонт, отговаря сервизът, в който е оставена колата. За направените от Вас разходи бихте могли да претендирате възстановяване от лицето, по чиято вина те са се наложили. За съжаление, доколкото разбирам, в конкретния случай нямате доказателство, че застрахователната компания се е задължила да Ви възстанови разходите (уговорката е била устна), а и едва ли загубата на ключ е покрит от застрховката риск.
Беше ми полезно:
Съобщи за промени
Резултати | Архив