При сключване на застраховката “Живот” клиентът е получил застрахователна полица със задължителен реквизит адрес на офиса, където е администрирана полица, вкл. телефон за връзка.
На посочения адрес и телефон може да се получи персонално информация за състоянието на полицата – за постъпилите вноски. Информацията е кондифенциална и следва да се предоставя по всяко време при поискване от и на застрахованото лице.
Препоръчително е клиентите да съхраняват платежните документи за направените вноски (квитанции, вносни бележки, платежно нареждане, др.), с което да удостоверяват навременното, съобразено с падежите на вноски, плащане на дължимите застрахователни премии.
Ако не сте намерили точния отговор на Вашия въпрос, моля задайте ни го и ние ще публикуваме желаната от Вас информация.
Благодарим Ви!