16 Януари 2025, 05:27 Днес (0) | Вчера (1)

„ЕВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА“ ВЗЕ ДВА „ЗЕЛЕНИ ОСКАРА“

09 Юни 2017
„ЕВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА“ ВЗЕ ДВА „ЗЕЛЕНИ ОСКАРА“

Информационната кампания "Европейска седмица на мобилността 2016" спечели два приза в конкурса "Най-зелените компании в България". Инициативата на Европейската комисия грабна специалната награда за "Зелена иновация" и второто място в категорията "Сектор Образование, ПР и реклама".

 

Кампанията заслужи наградата с разнообразието от дейности, проведени през 2016-та година в подкрепа на активния начин на живот и разумните начини на придвижване в града. Сред инициативите бяха открит тест на карго велосипеди, изложба с лицата на градски хора, които се придвижват всеки ден до работа с алтернативни превозни средства, вместо с автомобил, фотостена по време на фестивала "София диша", подкрепа на дейностите за Седмицата на мобилността (16-22 септември) в няколко града, включително и за първия у нас Smart Mobility Fest, и няколко онлайн инициативи.

 

Наградите бяха връчени от Мануела Тотева, председател на Българското дружество за връзки с обществеността и отидоха при агенция "Интеримидж", която е изпълнител на проекта. Ася Моллова, която е основен координатор на проекта, прие наградите с думите:

"Много сме щастливи, че иновативните понятия, които кампанията внася в България, след това стават популярни и познати у нас, а концепцията за разумно придвижване, с мисъл за околната и градската среда, става все по-близка на българина и виждаме все по-често нейните практически приложения – било чрез електрически превозни средства, било чрез повече ходене пеш или с велосипед, или пък чрез използване на съвсем алтернативни подходи".

ЗА "EВРОПЕЙСКА СЕДМИЦА НА МОБИЛНОСТТА"

Това е целогодишна информационна кампания на Европейската комисия, с пик на дейностите между 16-22 септември всяка година. На национално ниво тя се координира от Министерството на околната среда и водите (МОСВ) и цели да обърне внимание на предимствата при комбинирането на различни видове придвижване – градски транспорт, велосипед, автомобил и пеша.

През 2017-та година мотото на кампанията е "Заедно стигаме по-далеч",

като цели да акцентира върху споделянето на информация и превоз като естествено за развитието на човека и за постигането на .

Официалното видео на кампанията:

Международната кампания се подкрепя от генералните дирекции "Мобилност и транспорт" и "Околна среда" на Европейската комисия. Комуникационна агенция Интеримидж подготвя и осъществява дейностите в рамките на годишните програми на кампанията от старта й у нас през 2013-та година.

Инициативите на "Европейска седмица на мобилността" оформят мащабна и интегрирана кампания за градска мобилност с единна платформа за популяризиране на устойчивите начини на придвижване в градовете на Европа – www.mobilityweek.eu

Повече за кампанията вижте на българския уебсайт www.dothemix.bg, на www.mobilityweek.eu

и на страницата във Facebook - https://www.facebook.com/MobilityWeekBG

Валидни за 16:10 15 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.9090
GBP 2.4796 2.4887 2.3204
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив