30 Януари 2025, 04:37 Днес (0) | Вчера (0)

Globul успешно приключи пилотните проекти за обновяване на мрежата

05 Юни 2014
Globul успешно приключи пилотните проекти за обновяване на мрежата

GLOBUL успешно приключи пилотните проекти за пълна подмяна на съоръженията и подобрение на мрежата на компанията в Перник и Пазарджик. Работата по тях започна на 24 април в Перник и приключи по план на 16 май в Пазарджик, като клиентите на GLOBUL в тези два града вече се радват на по-добро покритие на мрежата и по-високо качество на мобилните услуги.

Благодарение на добрата координация между екипите на GLOBUL и официалния партньор на проекта Huawei, подмяната на съоръженията на компанията в Перник и Пазарджик бе извършена изцяло в рамките на планирания период и с минимални неудобства за клиентите на оператора в двата града.

С тези пилотни проекти започна изпълнението на програмата за пълна подмяна на съществуващата 2G и 3G мрежа на компанията, за обновяване и подобряване на достъпа и опорната транспортна мрежа, както и на опорната мрежа на GLOBUL и свързаните с тях услуги, която се очаква да приключи в средата на 2015 г. Пълната подмяна и обновление на мрежата на GLOBUL ще позволи на компанията да предложи на своите клиенти най-добрите услуги за пренос на данни, още повече иновативни продукти и услуги, значително по-добро покритие, както и по-висок капацитет на мрежата при предвидима структура на разходите за оператора.

След Перник и Пазарджик, изпълнението на проекта ще продължи във Варна през втората половина на юни. Удобството и безпроблемния достъп на клиентите до услугите на GLOBUL са от първостепенна важност за компанията и екипите на оператора и неговите партньори ще положат максимални усилия процесът по обновление на мрежата да премине възможно най-безпроблемно за потребителите.  Въпреки това, в районите, в които се извършва подмяна на съоръжения, са възможни временни затруднения в ползването на услугите на оператора като например затруднено набиране, прекъсване на разговори, по-ниска скорост за пренос на данни, невъзможност за изпращане или получаване на SMS и др. GLOBUL се извинява предварително за причиненото неудобство на всички засегнати клиенти.

Важно е да се знае, че независимо от всички възможни временни затруднения, всички клиенти на GLOBUL ще имат непрекъснат и безпрепятствен достъп до националния телефон за спешна помощ 112.

Повече информация за графика на проекта за обновление и подобряване на мрежата на GLOBUL е налична на www.globul.bg, във всички магазини на оператора и на кратък номер 123.

GLOBUL e търговската марка, с която Космо България Мобайл ЕАД предлага мобилни телекомуникационни услуги в България. Към края на март 2014 г. GLOBUL има 4 милиона активни потребители, услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението на България и на 99,49% от територията на страната, а UMTS мрежата на компанията покрива 96,14% от населението на страната. От 1 август 2013 г. GLOBUL е част от Telenor Group – водеща телекомуникационна компания, която оперира в 13 държави в Европа и Азия и има 166 милиона абонати.

Валидни за 16:10 29 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8768
GBP 2.4796 2.4887 2.3320
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив