15 Януари 2025, 19:35 Днес (0) | Вчера (0)

Бранимир Братанов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България

23 Юни 2014
Бранимир Братанов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България

Бранимир Братанов е новият Маркетинг директор на Карлсберг България. Той ще отговаря за разработването и реализацията на цялостната маркетингова стратегия на компанията, както и за успешното развитие и популяризиране на нейните брандове в България.

Бранимир Братанов има богат професионален опит в областта на маркетинга и комуникациите. Той се присъединява към екипа на Карлсберг България през август 2013 г., когато започва работа като бранд мениджър на марките Шуменско и Пиринско. Преди това Бранимир работи повече от 6 години на различни позиции в "Крафт фуудс България", където отговаря за развитието и налагането на марките в продуктовите категории "Шоколадови Десерти”, "Кафе миксове”, както и на шоколадите "Милка”.

"Встъпването ми в длъжност на тази позиция е голяма чест за мен. Вярвам, че добрият маркетинг е от особена важност за реализирането на пълния потенциал за растеж на Калсберг България на пазара на бира, който е един от най-конкурентните и динамично развиващи се в страната”, сподели новият маркетинг директор.

Бранимир Братанов е завършил комбинирана бакалавърска програма по "Бизнес Администрация и Икономика” в Американския университет в Благоевград и е преминал редица специализирани курсове по маркетинг в Австрия, Германия и Великобритания.

За Карлсберг България

Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger. Перла в короната на Карлсберг България е сайдерът Somersby, който се произвежда и предлага в три разновидности – ябълка, круша и къпина.

За Carlsberg Group

Carlsberg Group е четвъртият по-големина производител на бира в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 41 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара. През 2012 г. компанията е продала 120 млн. хектолитра или около 36 млрд. бутилки бира.

Валидни за 16:10 15 Януари 2025
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.9090
GBP 2.4796 2.4887 2.3204
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив