Статистиката на Индустриал Комерс - дистрибутор на Hyundai за нашата страна, е за първите четири месеца на 2005 в сравнение със същия период на миналата година
С 54 % са нараснали продажбите на дизелови автомобили Hyundai в България за първите четири месеца на 2005 година в сравнение със същия период на предходната година. Това показва статистиката на
Индустриал Комерс ЕООД, дистрибутор на марката за България. Най-силно изразени са предпочитанията към такъв тип двигатели при автомобилите с повишена проходимост и 4 задвижващи колела, като за
моделите Tucson, Santa Fe и Terracan компанията отчита ръст от 65%.
“Тази тенденция е обвързана с техническите подобрения в дизеловите двигатели, които стават все по-динамични и по-мощни с високо налягане и прецизно дозиране на горивото. Тези иновации и
традиционната възможност за оптимизиране на разходите ни дават основание да твърдим, че ръстът в продажбите ще се запази устойчив”, прогнозира Савина Константинова, изпълнителен директор на
Индустриал Комерс.
Разработената за клиентите на Hyundai в България схема показва, че при пробег над 30 хил. км. годишно за малките автомобили и над 25 хил. км. годишно за по-големите класове изборът на дизелов
двигател е препоръчителен. Първоначално по-голямата инвестиция в масовия случай се изплаща в края на втората година от експлоатацията на автомобила.
Най-новите дизеловите модификации на високопроходимите Terracan и Tucson всички желаещи ще могат да разгледат отблизо до 26 юни на 10 търговски комплекса Shell в София, Пловдив, Варна, Бургас,
Стара Загора, Благоевград и Монтана по време на промоцията на Shell V-Power Diesel. Там ще бъде предоставена и подробна информация за техническите характеристики на изложените автомобили.