67,5 % e увеличението на премийния приход, а компанията е на четвърто място на българския застрахователен пазар
2004-та - Година на растежа - под това мото се проведе днес Четвъртата годишна търговска конференция на AIG Life - България. На форума в столичния хотел Шератон бяха отчетени резултатите от изминалата година, както и обявени бъдещите планове и цялостната стратегия за 2004 година - годината на растеж. 67, 5% е общото увеличение на премийния приход спрямо миналата година, а достигнатият пазарен дял е приблизително 14%, което нарежда компанията на четвърто място, с тенденция към края на 2004 година за трето. Общите инвестиции на резервите са повече от осем милиона лева. Постигната е допълнителна доходнот от 7, 45%. "С продължително, агресивно набиране и развитие на съществуващите и новите професионални консултанти и мениджъри на екипи компанията ще използва своята сила и ноу-хау, за да увеличи присъствието си на пазара"- това заяви по време на форума генералният директор на компанията Георгиос Цаконас. Той бе категоричен, че единственият начин AIG Life - България да стане не само най-добрата, но и най-голямата на българския застрахователен пазар, е лично посвещаване, професионализъм, високи резултати, качествени продажби и максимална чувствителност към нуждите на клиента. "През 2003 година създадохме нови продукти и търговски инструменти, структурирахме процеса на продажби, следвахме подход, базиран на нуждите на клиента. Направихме всичко това, за да накараме хората да разберат едно - това, което предлагаме, е толкова важно и значимо, че те трябва да инвестират чрез нас в себе си през следващите 20 години", заяви още Цаконас. На официална гала вечеря след конференцията ще бъдат наградени най-добрите професионални консултанти и мениджъри на екип в AIG Life - България. Наградите ще бъдат връчени от Андреас Василиу, старши вицепрезидент, председател на регион Среден изток, Африка и Южна Азия, президент и изпълнителен директор на American Life Insurance Company /ALICO/.