С този резултат корейската компания изпревари конкурентите си от Nissan и остана само на 5 места зад Audi и на 8 зад Porsche
Hyundai влезе на 84-то място в престижната класация на BusinessWeek за 100-те най-успешни световни марки за 2005-та година. С този резултат корейската компания изпревари конкурентите си от Nissan и остана само на 5 места зад Audi (79-то място) и на 8 зад Porsche (76-то място). Общо 9 автомобилни бранда са успели да влязат сред 100-те най-престижни за тази година.“Hyundai е най-бързо развиващата се марка в сектора на автомобилостроенето в световен мащаб. Тя се придвижва убедително нагоре в класацията и вече навлезе в сегмента на престижните и успешните”, твърдят авторите на класацията. “В България вече също се усеща променено отношение към Hyundai. Нашето име се асоциира предимно със здравината на автомобилите и с уникалната 5-годишна гаранция, която предлагаме”, коментира Савина Константинова, прокурист на Индустриал комерс ЕООД, ексклузивен вносител на корейската марка у нас.