Конкурсната документация може да бъде купена до 13 април
Агенция за приватизация удължи сроковете в конкурса за избор на инвестиционен посредник за продажба чрез публично предлагане на акции от 5 туристически дружества, обединени в Пул “Туризъм ІІ” на
“Българската фондова борса – София” АД. Конкурсната документация може да бъде закупена в срок до 13 април 2004г. Крайният срок да подаване на предложения от участниците в конкурса е 14.00 ч. на 13
април 2004г.
Пул “Туризъм ІІ”
-
97 431 броя акции, представляващи 5,488 % от капитала на ГХ “Велико Търново” АД, Велико Търново;
-
3 694 броя акции, представляващи 15,75 % от капитала на “Щерев Тур” АД, Карлово;
-
1 951 броя акции, представляващи 16,65 % от капитала на “Калиакра Хотелс” АД, Каварна;
-
77 150 броя акции, представляващи 6,92 % от капитала на “Сердиком” АД, София;
-
7 505 броя акции, представляващи 10,73 % от капитала на “Рига Хотелс” АД, Русе.
Предлагането на акциите от пул “Туризъм ІІ”ще става по следния начин:
Акциите от капитала на ГХ “Велико Търново” АД, Велико Търново ще се предлагат на “Приватизационен сегмент за плащане с компенсаторни инструменти” на фондовата борса.
3 537 броя акции от капитала на “Щерев Тур” АД, Карлово и 1 302 броя акции от “Калиакра Хотелс” АД, Каварна ще се предлагат на “Приватизационен сегмент за плащане с компенсаторни инструменти” на
фондовата борса.
Акциите от капитала на “Рига Хотелс” АД, Русе и “Сердиком” АД, София ще се предлагат на “Приватизационен сегмент за плащане с пари”.
649 броя акции от капитала на “Калиакра Хотелс” АД, Каварна и 157 броя акции от капитала на “Щерев Тур” АД, Карлово ще се предлагат на “Приватизационен сегмент за плащане с пари”.
Предложенията ще се оценяват по следните критерии:
1. Стратегия за публично предлагане на акциите от капитала на дружествата, която трябва да съдържа:
- предложение за първоначална продажна цена на една акция от капитала на всяко от дружествата;
- начален и краен срок на публичното предлагане;
- продължителност на публичното предлагане;
- схема за предлагане на акциите;
- подход за привличане на инвеститори
2. Предложение за минимална продажна цена на една акция за всяко едно от дружествата.