27 Април 2024, 10:16 Днес (0) | Вчера (11)

Абонати на БТК без телефон заради неполучени сметки

13 Април 2005 09:00 в-к "Новинар" по статията работи:
A+ A-

Фирмата-разносвач М&ВМ обвинява телекома за закъсненията

Голяма част от абонатите на БТК от месеци не са получавали уведомление за сметките си за телефон. Не съм получавал сметка от ноември и на два пъти вече ми изключваха телефона, защото забравям да го платя, разказа читател на "Новинар".
    Проблемите със сметките започнаха, след като телекомът реши да промени вида им и те да се доставят на абонатите в запечатан плик. Промяната се наложи заради изискванията на закона за личните данни, който постанови, че съобщенията, в които са изписани трите имена и адресът на абонатите, трябва да се доставят във вид, който да не позволява те да бъдат видени от случайни хора.
    През 2004 г., месеци преди приватизацията на БТК, ръководството на телекома е прекъснало договора си за доставка на сметките с "Български пощи" и е поверило услугата на частната фирма M&BM. Според запознати причина за прекъсването на договора с "Български пощи" е високата цена, която те са поискали за доставката на новите сметки.
    Нито БТК, нито М&ВМ пожелаха да коментират каква е цената, с която частната фирма е спечелила доставката и дали тя е била избрана след конкурс. Не е ясно и дали в договора с М&ВМ се предвиждат глоби, ако фирмата не достави в срок или изобщо не занесе сметката на съответния абонат.
    БТК обаче е открила "гореща линия" - 080015 500, на която всеки абонат може да се обади и на цената на един телефонен разговор да сигнализира, че не получава редовно сметката си, което го е ощетило - не е успял на подаде навреме възражение срещу сумата или телефонът му е бил изключен заради закъснение в плащането.
    През миналата година една четвърт от всички оплаквания, получени в БТК, са били именно заради недоставени сметки, признаха от телекома. Само за първите три месеца на годината 6 на сто от оплакванията пак са били за недоставени сметки.
    Ние сме фирма, която разнася кореспонденцията на БТК в София по адреса, който съществува в нашата база и се разпечатва на плика, обясниха от М&ВМ. Според тях вина за недоставените сметки носи БТК, която не подавала навреме информацията за абонатите, които са сменили адресите си.
    Според плановете на компанията до края на юни всички абонати в страната трябва да получават сметките си в запечатани пликове, което значи, че трябва да се търси по-добър начин за разпространението им. Ако дотогава М&ВМ не започне да доставя сметките навреме, ще преосмислим договора си с тях, заявиха от БТК.
    До нормализиране на доставките на сметките хората могат да проверяват дължимите от тях суми на "горещия телефон" на БТК или на страницата на компанията в Интернет -www.btc.bg.

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Валидни за 16:10 26 Април 2024
    Купува Продава БНБ  
USD 1.5915 1.5924 1.8244
GBP 2.4796 2.4887 2.2828
EUR 1.9560 1.9560 1.9558
Резултати | Архив